Branża FMCG. Logistyka kontraktowa. Magazynowanie i usługi magazynowe
Logistyka kontraktowa 2020LogistykaKontraktowa.pl to katalog online firm logistycznych świadczących swoje usługi na terenie Polski i na rynkach zagranicznych oraz wszystkich firm obsługujących logistykę kontraktową i magazyny.
Zapraszamy wszystkie firmy branży usług logistycznych do prezentacji swoich usług na naszej stronie. Roczny koszt zamieszczenia prezentacji w naszym Katalogu Firm LOGISTYKA KONTRAKTOWA to tylko 480 zł netto. Zobacz przykład jak może wyglądać prezentacja Twojej oferty. Zaprezentuj swoje usługi już dziś! Zainteresowane prezentacją swojej oferty firmy zapraszamy do kontaktu |
Logistyka kontraktowa od A do ZCo to jest magazynowanie i jakie są usługi magazynowe:
Logistyka kontraktowa - usługa logistyczna realizowana na powierzchni magazynowej:
Logistyka e-commerce
Inne usługi magazynowe:
White Goods to ciężkie towary trwałego użytku, takie jak klimatyzatory, lodówki, piece, zmywarki i inne AGD, które są wykończone w białej emalii. Mimo że obecnie są dostępne w różnych kolorach, wciąż są nazywane artykułami białymi - white goods. Brown Goods to stosunkowo lekkie elektroniczne artykuły konsumpcyjne, takie jak telewizory, odbiorniki radiowe, odtwarzacze multimediów cyfrowych i komputery. |
Co to jest logistyka kontraktowa
Logistyka kontraktowa - usługiLogistyka kontraktowa to usługa logistyczna, która dotyczy szeregu operacji prowadzonych na powierzchni magazynowej. Długoterminowe i kompleksowe zarządzanie operacjami magazynowymi, a często centralnym magazynem klienta, który zdecydował się na outsourcing usług logistycznych. Jest to bardziej zaawansowana usługa świadczona na rynku TSL (Transport–Spedycja–Logistyka).
Począwszy od dostawy do magazynu przesyłki podlegają wyładunkom i dekonsolidacji, po czym trafiają na właściwe miejsce na regale magazynowe. Po otrzymaniu „zamówienia na konkretne towary” magazyn kompletuje zlecenie, czyli przepakowuje i kompletuje pod konkretne wymagania odbiorcy, zabezpiecza ładunek i przygotowuje do dystrybucji. Na zlecenie klienta operator wykonuje także usługi dodatkowe, takie jak tworzenie zestawów promocyjnych, etykietowanie, foliowanie, czy też wzbogacanie produktów o dodatkowe elementy, jak np. instrukcje obsługi. Tak przygotowane przesyłki trafiają do odbiorców – sklepów, supermarketów, hurtowni lub fabryk. |